Kandavas iela 4 | |||
---|---|---|---|
Nr. | Sākas | Beidzas | Starpbrīdis |
1. | 08:15 | 08:55 | 10 min |
2. | 09:05 | 09:45 | 10 min |
3. | 09:55 | 10:35 | 15 min |
4. | 10:50 | 11:30 | 10 min |
5. | 11:40 | 12:20 | 10 min |
6. | 12:30 | 13:10 | 10 min |
7. | 13:20 | 14:00 | 10 min |
8. | 14:10 | 14:50 | 5 min |
9. | 14:55 | 15:35 | 5 min |
10. | 15:40 | 16:20 |
Vircavas iela 7 | |||
---|---|---|---|
Nr. | Sākas | Beidzās | Starpbrīdis |
1. | 08:40 | 09:20 | 10 min |
2. | 09:30 | 10:10 | 10 min |
3. | 10:20 | 11:00 | 10 min |
4. | 11:10 | 11:50 | 10 min |
5. | 12:00 | 12:40 | 10 min |
6. | 12:50 | 13:30 | 5 min |
7. | 13:35 | 14:15 | 5 min |
8. | 14:20 | 15:00 | |
9. | |||
10. |
Notiek: 2014. g. - 2017. g.
Kuratori: 3.posms - J.Safonova, N.Rogaļeva, J.Mazure
"PIE ~ Perspektīvas un Iespējas Eiropā"
Piedalijas: 1.-9. kl. skolnieki
Eiropas "Skolas piena" programma mudina bērnus lietot piena produktus un ievērot sabalansētu diētu. Veicinot pareizas ēšanas un uztura paradumu veidošanos, kas būtu noturīgi visu turpmāko dzīvi, tā spēlē arī zināmu izglītojošu lomu. Saskaņā ar šo programmu, Eiropas Savienība izmaksā subsīdijas skolām un citām izglītības iestādēm skolēnu nodrošināšanai ar augstvērtīgu pienu un piena produktiem.
Notiek: 11.2015.-03.2016. g.
Piedalijas: 1.-9. kl. skolnieki
Kuratori: R.Mavļina, S.Maļinova
Projekta ietvaros tiek organizēti dažādi pasākumi 1.-9.kl.izglītojamiem: radošo darbu izstādes "Rudens fantāzijas", sporta sacensības, tematiskās klases stundas, tikšanās ar skolas medicīnas māsu, viktorīnas, konkursi, filmas par veselīgu dzīvesveidu noskatīšanās un apspriešana un c.
Notiek: 2015./2016. m.g.
Piedalijas: 4. un 7.kl. skolnieki (Datorika), 6. un 9.-11.kl. skolnieki (Java Android)
Kuratori: E.Neilande un D.Spasjonova (Datorika), A.Princs un D.Karhu (Java Android)
Par vienu no svarīgākiem un aktuāliem virzieniem Latvijas izglītības sistēmā pašlaik uzskata IT attīstību. Tas ir skaidrojams ar tendenci apgūt ne tikai informācijas un komunikācijas tehnoloģiju lietošanu dzīvē, bet arī ar nepieciešamību attīstīt algoritmisku domāšanu, kas ir nozīmīga programmēšanas un citu datorikas nozarei specifisku jautājumu apguvei.